Klantenservice

Wij bieden u een flexibele klantenservice welke per e-mail te bereiken is via info@labelwise.nl Heeft u een vraag, of heeft u onverhoopt een defect aan uw goederen? Laat het ons weten! Onze klantenservice reageert op werkdagen binnen 24 uur op de door u gestelde vraag.

Levering

DHL draagt zorg aan de levering van uw producten. Indien u uw bestelling plaatst voor 15:00 uur zal DHL de volgende werkdag de goederen leveren tussen 9.00 en 17.30 uur. DHL rijdt van maandag tot zaterdag.
Zodra het pakket is ingescand in het sorteercentrum van DHL ontvangt u een track & trace code per e-mail en kunt u uw bestelling traceren op www.dhl.nl. U dient de ontvangen track & trace code in te voeren onder het kopje: “Traceer uw zending”.

Wilt u uw bestelling ontvangen op een andere dag? Laat het ons weten per e-mail naar info@bauhauschairs.nl en voeg daarin uw bestelnummer en de gewenste leverdag.

Wij bieden u 2 verschillende verzendmethodes:

1) Gratis levering: DHL levert uw product op maandag tot zaterdag zonder tijdsindicatie en zullen langskomen tussen 9.00 en 17.30 uur.

2) Voor 11.00 uur levering: DHL levert uw producten gegarandeerd voor 11 uur in de morgen. De kosten voor deze verzendmethode zijn € 14,95 voor de gehele bestelling.

Rembours:

Tevens is het ook mogelijk om de rembourszending als verzendoptie te kiezen. U dient dan contant te betalen aan de chauffeur van de DHL. De kosten voor de Rembours levering zijn € 14,95 voor uw gehele bestelling.

Gratis levering: 

*let op indien u kiest voor de “gratis levering” kunnen wij geen tijdsindicatie geven voor levering op de dag zelf. DHL zal langskomen tussen 9.00 en 17.30 uur. . 

Bestel voor 15:00 uur op:             1e bezorging op:                           Niet thuis? 2e bezorging op:
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

Niet thuis?
Bent u niet thuis, dan komt DHL automatisch de volgende dag nog een keer langs. Bent u de tweede keer wederom niet thuis, dan bewaart DHL uw pakket bij het dichtstbijzijnde depot. U hebt dan vijf dagen de tijd om het af te halen. Ook kunt u binnen deze vijf dagen een derde afleverpoging inplannen. Bent u de derde keer wederom niet aanwezig, dan gaat het pakket retour. Voor een nieuwe levering dient u dan extra verzendkosten te betalen.

Privacy

Retourneren

U mag uw product binnen 14 werkdagen vanaf de dag van ontvangst retourneren. U hoeft hier geen reden voor op te geven. Het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. De kosten voor retourneren zijn altijd voor de koper. Uw aankoopbedrag wordt wel gecrediteerd en teruggestort op uw rekening. U kunt dit teruglezen op de website van de Consumentenbond “wet koop op afstand”. De wettelijk termijn voor het crediteren van het aankoopbedrag is 30 dagen na ontvangst van de goederen.

Let op: het vestigingsadres op de website is geen retouradres. Indien u uw bestelling wilt retourneren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice per e-mail op info@bauhauschairs.nl. Een van onze medewerkers boekt een afhaalopdracht voor u in bij onze transporteur DHL en de chauffeur zal uw pakket voorzien van een retourlabel.

Garantie

Op al onze producten bieden wij een standaard garantie van 1 jaar!

Betaalmethoden

Op onze website kunt u gebruik maken van verschillende betaalmethoden: Ideal, Paypal, Mistercash en een Bankoverschrijving.

iDEAL

Veilig en vetrouwd betalen met Ideal via de website van bauhauschairs.nl. Uw aankoop via iDEAL is verzekerd bij onze partner Mollie.nl, Ideal geeft u de mogelijkheid om te betalen via diverse Nederlanse banken zoals de Rabobank, ING bank, Abn Amro, SNS bank, ASN bank, Van Lanschot, Triodos, Friesland bank, Knab en de Regio bank.

Paypal

Makkelijk & veilig betalen via Paypal, dit betaalsysteem maakt het mogelijk te betalen met creditcard en/of uw bankrekening en is niet meer weg te denken uit de huidige bethaalmethodes van deze tijd.

Mistercash

Mistercash is vergelijkbaar met de Ideal betaalmethode. Het betaalsysteem is ontwikkeld in Belgie door een samenwerking tussen drie financiële instanties, de ASLK, BBL en de Kredietbank.

Betalen per bankoverschrijving

De betaling per bankoverschrijving verloopt via onze partner Mollie.nl. Indien u de stappen op volgt in het bestelproces ontvangt u een betaalkenmerk om de betaling per bank te kunnen doen. Uw producten zullen pas verstuurd worden zorda de betaling is ontvangen en verwerkt.

Creditcard

Ook creditcard betalingen zijn bij ons mogelijk. (Mastercard, Visa, Maestro en Visa Electron)

Rembours

Het is mogelijk uw bestelling onder rembours te laten verzenden. Wij zullen hiervoor € 14,95 aan extra kosten in rekening brengen. U dient het totale order bedrag contant te betalen aan de chauffeur van DHL op het moment van leveren van uw bestelling. Het is helaas niet mogelijk gebruik te maken van uw pinpas om de bestelling te kunnen betalen.

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht, of is er onverhoopt is defect aan uw goederen? Laat het ons weten!

Iedere klacht behandelen wij met grote zorg. Wat wij van u verwachten is een duidelijke omschrijving van de klacht/defect geïllustreerd door een foto in de bijlage. Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw klachten en streven er naar altijd tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Klachten/defecten kunt u mailen naar info@labwelwise.nl, u wordt verzocht het bestelnummer te vermelden bij uw klacht of defect.

Onze service is geheel kosteloos!  Wij hebben als leverancier de verantwoordelijkheid voor het leveren een goed product, mocht u te maken hebben met een defect zullen wij dit altijd voor u oplossen.