Veelgestelde vragen
ALGEMEEN
Ik wil graag samenwerken, hoe meld ik me aan?
Leuk dat je interesse hebt in een samenwerking. Labelwise focust zich als groothandel in projectmeubilair op projectinrichters in sectoren als horeca, kantoor, short stay, recreatie, scholen en retail. Labelwise levert niet aan eindconsumenten.
Je kunt je aanmelden via deze link. Dan beoordelen wij de aanmelding en komen wij binnen één werkdag contact met je op.
Leveren jullie ook producten op maat en wat is dan de levertijd?
Alle producten binnen Europa die wij in een stof en kleur op maat kunnen bieden zijn aangeduid met het label ‘100+ kleuren’ of ‘op aanvraag’. Wij kunnen stoelen en barkrukken op maat produceren vanaf 12 stuks per kleur en banken, fauteuils en (bar)tafels al vanaf 4 stuks per kleur.
Wanneer een product in 100+ kleuren te verkrijgen is, hebben wij dit product vaak al op voorraad in een aantal geselecteerde kleuren, deze zijn dan ook terug te vinden in onze portaal of in onze showroom. Deze kunnen wij volledig naar wens aanpassen kijkende naar stoffen, stiksels en kleuren poedercoating.
Producten die op aanvraag zijn hebben wij niet standaard op voorraad, maar kunnen wij produceren naar wens. Het is tevens mogelijk om stoffen zelf in te sturen bij maatwerk productie. De gemiddelde levertijd van een op maat gemaakt product is 6 tot 8 weken in Europa en 12 weken in China. Alle artikelen welke vanuit China komen hebben geen specifiek label, maar alle artikelen in onze collectie kunnen wij op maat produceren. De minimale bestelhoeveelheid op maatwerk vanuit China zit op zo'n 50 stuks per kleur.
Hebben jullie ook 3D modellen beschikbaar?
Zeker, wij hebben gratis 3D modellen beschikbaar op de product pagina's die een waarheidsgetrouw beeld schetsen van ons meubilair. Deze zijn uitsluitend toegankelijk voor partners die ingelogd zijn op onze portaal.
Hebben jullie ook een catalogus en/of stofstalen?
Wij hebben gratis stofstalenboeken en een catalogus beschikbaar van de door ons geleverde stoffen en meubelen. Ook hebben wij aparte stofstalenkits beschikbaar per stofgroep, deze zijn beschikbaar op de product pagina. Heb je interesse om deze te ontvangen? Neem dan even contact met ons op per WhatsApp of per email via [email protected].
___________________
BEZORGING, VERZENDING & AFHALEN
Hoe worden de producten geleverd?
Wij leveren het meeste uit via transporteurs welke gericht zijn op B2B leveringen zoals Wetra of Rhenus. Dit gaat altijd op afspraak. Kleine losse bestellingen worden soms uitgeleverd via het PostNL Parcel, PostNL Extra@Home of Rhenus Home Delivery. Gaat een zending via deze partijen, dan ontvang je tracking informatie per e-mail.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Labelwise levert, indien uit de producten uit voorraad leverbaar zijn, doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen op locatie. De levering wordt afgestemd met de klant. Mocht het artikel niet op voorraad zijn is de actuele levertijd te zien op de portaal. Onze binnendienst neemt contact met je op wanneer het producten klaar is voor verzending.
Wat zijn de verzendkosten en is er ook een franco leverbedrag?
Bestellingen boven het bedrag van €500,- ex. BTW worden franco geleverd op ieder locatie in Nederland en België. Op bestellingen onder het bedrag van €500,- ex. BTW betaalt u €50,- ex. BTW aan verzendkosten.
Kan ik mijn bestellingen ook afhalen en krijg ik dan korting?
Bestellingen kunnen worden afgehaald in Nieuw Amsterdam, Drenthe. Dit kan 24 uur na het plaatsen van de bestelling op werkdagen tussen 08:30 uur en 16:45 uur. Wanneer u een bestelling afhaalt dan krijgt u 5% afhaalkorting. Deze 5% korting geldt over het totaalbedrag ex. BTW en wordt na bestelling achteraf op de factuur in mindering gebracht.
Is het mogelijk om een leverdatum te kiezen?
In de checkout kun je kiezen voor een gewenste leverweek of de levertijd 'zo snel mogelijk'. Mocht een gevraagde leverweek niet haalbaar zijn, nemen wij contact met je op. Mocht je specifieke wensen hebben neem dan even contact met ons op per WhatsApp of per email via [email protected].
Ik wil een product bestellen, maar de levertijd is langer dan 8 weken.
Dit betekent dat het product in productie staat, wij hebben helaas nog geen definitieve leverdatum van het product. Zodra dit bekend is wordt dit vermeld bij het product. Je kunt ons altijd vragen om inzicht te geven in de productietijd, we helpen graag.
___________________
BETALINGEN EN FACTURATIE
Welke betalingsmethodes zijn er?
Je kan kiezen om te betalen met Mollie iDeal of per bankoverschrijving. Kies je voor bankoverschrijving dan ontvang je een factuur per mail. Na betaling van deze factuur kunnen de goederen verstuurd worden tenzij anders overeengekomen is.
Ik heb mijn factuur niet ontvangen, waar kan ik deze vinden?
Mocht je een factuur niet hebben ontvangen, dan deze kun je opvragen per email via het emailadres [email protected], dan sturen wij je graag de factuur toe.
___________________
BESTELLEN, SERVICE & GARANTIE
Ik heb een bepaald verzoek bij de bestelling, wat moet ik doen?
Voeg dit dan toe aan het opmerkingenveld bij het plaatsen van de bestelling. Dan houden wij hier rekening mee. Mocht de bestelling al geplaatst zijn, neem dan even contact met ons op per WhatsApp of per email via [email protected].
Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Om fouten te voorkomen accepteren we alleen bestellingen per mail of via ons portaal.
Hoe lang is de garantie op producten?
We bieden standaard 2 jaar volledige garantie op onze producten.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Mocht er een probleem zijn met een artikel of levering kun je het beste WhatsApp of mailen via [email protected] zodat je direct beeldmateriaal mee kan sturen. Uiteraard helpen we je graag telefonisch, echter hebben we voor product klachten vaak toch beeldmateriaal nodig om het op te kunnen lossen.
___________________
SHOWROOM
Hebben jullie ook een showroom waar wij de producten kunnen bekijken?
Labelwise beschikt over een ruime Experience Center (700m²) gelegen in Amersfoort. In onze eigen toonzaal kunt u zich laten inspireren door ons uitgebreide assortiment, voel de diverse stoffen en ervaar het comfort en de kwaliteit van de diverse producten. Ons team staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en advies op maat te geven. Graag ontvangen wij u onder het genot van een kop koffie of thee om de samenwerking te bespreken.
Experience Center Amersfoort | Hanzeboulevard 28 | 3825 PH Amersfoort Open in Google Maps
Is het mogelijk om de producten gelijk mee te nemen vanuit de showroom?
Het is helaas niet mogelijk om producten vanuit de showroom gelijk mee te nemen aangezien er daar geen voorraad aanwezig is. Ons magazijn is gelocaliseerd in Nieuw Amsterdam, Drenthe.
Is het mogelijk om een retoour mee te nemen naar de showroom?
Het is niet mogelijk om een retour mee te nemen naar onze showroom, hiervoor is geen ruimte en dient geretourneerd te worden naar ons magazijn in Nieuw Amsterdam, Drenthe.